Saturday, December 24, 2011

 UNTITLED

Saat entry nie tercoret ayu sedih sangat, mr hubby call pun ayu kurang bercakap, ayu banyak diam jew..Sorry sayang.!! ayu bukan sengaja nak senyap tapi sedih plus sakit hati pun ada tapi ayu biakan jew ayu x suka melawan..dengan family pun ayu banyak mengalah, tak pernah melawan cakap ma abah..inikan pula dengan hubby sendiri..takpelah.!! ayu suka pendam perasaan, bia ayu jew yang rasa sorang sorang..ayu tak suka sakitkan hati orang yang ayu sayang.bia ayu sakit sorang sorang..walau sakit macam mana pun ayu tetap ayu..hanya orang yang betul betul kenal dengan peragai ayu jew boleh mentafsirkannya n mengerti apa yang ayu rasa....

Ayu sebenar sensitif,mudah menangis lau ada yang tak kena..itu sebab ayu jadi diri ayu sendiri tak jadi klon ok..!! blog sebagai tempat ayu luah apa yang ayu rasa..sebab blog teman setia ayu dikala suka n duka..kan kan.!!! huhu.. Boleh tak lau ayu nak mintak satu jew dengan hubby ayu, ayu nak dia seperti masa ayu stay kat kampung masa cuti sem sebab saat macam tuh dia layan ayu ase bahagia sangat.. bukan sekarang tak bahagia, bahagia sangat dengan dia tapi time tuh lagi bahagia..sebelum cuti sem pun sama..dia selalu call, text..sekarang pun selalu call n text tapi tak macam dulu... tapi yang ayu tak paham kenapa time ayu nak marah k merajuk nga die..ayu tak jadi nak marah ..ala lau ase sedih sakit aty tuh lain citew..ayu sayang dia, kadang kadang ayu ase macam ayu takde pape lam hidup dia, sebab layan pun macam nak tak nak jew (mungkin perasaan ayu jew kot, sorry)..ayu takut kehilangan dia, sebab bagi ayu dia la semangat ayu, penyunting ayu untuk terus bangkit selain sokongan dari family ayu..orang cakap pakwe nie pembakar semangat untuk terus belajar kan.?? betul tak.?? :)..

ok..

*maafkan saya yer awak lau tadi saya nak tak nak jew bercakap bukan sebab taknak tapi sedih tetiba plus mood pun takde bila awak taknak ape yang awak janji*
*saya sayang awak beebul, sayang sangat sangat*
*saya janji akan bahagiakan awak, sama saya bahagia dengan family saya*
*awaklah superman saya sampai bila bila*
*saya janji akan jadi yang terbaik lagi baik untuk awak**
*thankz bahagiakan saya, saya harap ia berpanjangan sampai kita menutup mata yer sayang*

I LOVE YOU BEEBUL..!!!

No comments:

Post a Comment