Saturday, March 10, 2012

SPECIAL DAY

Hye guys, dah lama rasa tak hapdate saya punya blog nie...rindu rasa nya..heheh.. Saya nak share sikit nga korang.. baru-baru nie "special day" saya taw.. nak taw ape.? My besday la.. 

Saya gembira sangat sebab my lovely orang first yang wish besday saya.. masa tuh x sampai pukul 12 lagi.. *terharu sangat-sangat* yang paling buat saya terharu taw x ape, dia dah wish sebelum tarikh besday saya.. 3 kali dia wish.. sebelum besday saya, detik 12 masa besday saya n lepas pukul 12 dia wish lagi.. yang paling best dia wish depan skype lepas tuh siap nyanyi lagi.. *so sweet*.. rasa hepy sangat-sanagt... for my hubby, thankz coz u dah buat apa aje untuk saya..!!

lepas tuh ramai member-member yang wish besday kat saya, masih ada orang yang sudi wish besday untuk saya.. sayang korang sesangat...!!! 

sampai sini jew coretan saya, entry nie tercoret saat mood saya dalam kesedihan..

bye!

*saya sayang mr h, dia lah tempat saya berteduh selain family saya*
* i will wait u dear*

No comments:

Post a Comment