Friday, September 7, 2012

HAPPY BIRTHDAY ..


Assalamualaikum ..

Setelah sekian lama tidak menerjah blog , dan untuk sekian lama jugak malam ini ayu bertapa di blog buat seketika untuk mewarkah kan secebis kenangan buat insan yang di cintai , di sayangi dan di kasihi setulus dan sedalam hati ayu buat mu ..

Wah !! Sayang ayu dah makin tua la nampaknya .. hehehe *gurau jew yang* .. Tua tak tua , yang penting ayu sayang dia sangat sangat .. ayu taknak dia di ambil orang ..

Buat Hubby ..

Ayu ucap " HAPPY BESDAY LOVE 22nd " semoga Allah s.w.t sentiasa merahmatimu sayang , ayu sentiasa berdoa untuk mu agar di beri kesihatan dan di murahkan rezeki .. semoga dengan bertambahnya usia menjadikan kamu insan yang paling mulia , dan makin di sayangi Allah dan Menyayangi Allah , semoga segala urusan di permudahkan Oleh-Nya..

Sayang , sorry takde hadiah nak bagi .. :-( .. Hanya doa yang mampu ayu bagi ..
Sayang , sorry takde kad ucapan untuk di kenang ..:-(
Sayang , sorry hanya TEXT yang mampu menggantikan kad untukmu .. :-(

Sorry dear .. sebab takde benda untuk awak kenangkan .. :-( .. Waaaa !!!!! Sedihnya bila besday boy ayu tak dapat buat sesuatu yang istimewa untuk nya .. 

Hubbyku ..

Ayu takkan berhenti untuk mencintaimu seperti tulusnya cintamu untukku , hingga nanti saat kita tua , ku tetap setia mendampingimu .. semoga Allah mengizinkan untuk kekalnya cinta kita...

Harinie kita masih bernafas dengan panjangnya usia kita olehNya .. Semoga tahun mendatang masih di beri peluang , ayu taknak dia pergi dulu , kalau boleh ayu nak ayu yang pergi dulu darinya .. sebab ayu tahu ayu tak mampu hidup tanpanya di sisi ayu .. ayu tak kuat nak hadapi sesorang tanpa dia .. 

Sayangku .. Semoga dengan usia matangmu ini , kamu boleh mematangkan usia hubungan kita dan ayu akan menemani setiap langkah mu .. Ayu nak sehidup semati dengan mu .. InsyaAllah .. 

Love U Hubby .. Besday Boy !! Senyum .. :-)

No comments:

Post a Comment