Thursday, December 20, 2012

BERAKHIRNYA SEM 4

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah , masih di beri peluang untuk jari jemari ini menaip sebuah entry buat tatapan anda .. Sedikit sebanyak ayu nak kongsi dengan kalian semua sepanjang sem 4 yang baru berakhir ini . Banyak suka duka yang sepanjang ayu belajar sem 4 nie .. Macam macam yang berlaku tapi itu membuatkan ayu seronok dan bahagia .


Bermulanya sem 4 , bermakna perjalanan ayu adalah sepenuh masa untuk belajar kan ? Kita sebagai student di tugaskan untuk belajar dan belajar .. So , demi impian dan cita cita untuk di beri kepada ma dengan abah maka ayu belajar siang dan malam tapi dalam belajar tu kita tak boleh stress ..


Sem 4 merupakan sem yang sangat killer , serius killer .. Dari segi asgment sehinggalah asgment luar . Pendek kata , sem nie merupakan sem yang sangat mencabar sampaikan tidur pun tak cukup .So far , semua nya dapat di settlekan jugak walaupun terpaksa korbankan waktu tidur . Selain itu , sem nie jugak merupakan sem yang banyak perlukan duit .. bak kata , duit keluar macam air .. perhh !! kesian ma dengan abah terpaksa penat lelah mencari rezeki ..


Belajar punya belajar , asgemnt punya asgment .. Akhirnya , minggu exam pun tiba ... Exam demi exam habis di jawab dan akhirnya paper terakhir tiba jua .. Tepat 20/12/2012 paper math di jawab dengan tenang .. 

Berakhirnya dan keluarnya dewan peperiksaan maka berakhirlah sem 4 .. Yahoooooo !!!! ayu bebas dan bebas dari bebanan asgment dan kelas .. masa untuk ayu relex pulak , nak tidur puas puas , nak makan puas puas .. 


Ayu tak sabar nak balik kampunggggggggggg !!!!! Ehehe ..


Dalam sem 4 nie banyak suka duka ayu lalui . Ada yang dengki dengan ayu dan sanggup buat kawan sendiri , ada yang makan hati tapi takde la lama . Dan paling yang menyedihkan bagi ayu , tok sedara ayu meninggal masa minggu exam , masa ayu tengah gap seminggu .. Dah la duduk jauh , lepas tuh tak boleh nak balik tengok arwah buat kali terakhir kalinya .. Memang menangis gila masa ayu dapat berita tu , mana taknya arwah sangat baik dengan keluarga .. Ayu panggil arwah "tok ayah" . Dari kecik sampailah ke besar , selalu jumpa dia .. tak kira kat mana , pastinya jumpa .. Ayu hanya mampu sedekahkan Al-Fatihah jew untuk arwah .*sob sob sob*



Ok ! Ok ! Ok ! Takmo la sedih sedih . Senyum sikitttt ..


Ok , barang dah settle semua kemas , makna nya esok dah berangkat pulang ke rumah .. Wooott Wooott , sedih gila kowt nak tinggal chienta hati .. Ehehe ..


Buat yang tersayang , 
Kita berjauhan sekejap yer , jangan nakal nakal plak kat sini , ingat ayu selalu tau . Terima kasih sebab sem nie jaga ayu dengan baik , ada terasa sikit sikit tuh buat tak tahu la ea .. Eheheh .. Ayu sayang awak ,ayu harap hari hari yang mendatang membawa keceriaan dan semoga hubungan kita sampai ke akhir hayat . 



Ok , la .. cukup la dulu buat masa sekarang .. nanti ayu update lagi untuk next entry .. Cuti sem nie , banyak akan ayu update , maklum la cuti sem kan takde buat pape . so , dengan memanfaatkan cuti itu dengan penuh makna kita buat la kerja kerja yang berfaedah sikit .. Uhuhu .


Salam maaf ayu pinta andai ada tersalah cakap atau ayat yang tersakitkan hati anda semua .. 

Selamat malam .


No comments:

Post a Comment