Friday, April 19, 2013

AGAR AGAR ROTI .

Assalamualaikum. 

Petang tadi ayu ada buat kuih untuk minum petang .. konon konon la .. :P


Dah lama gila nak makan kuih , petang tadi rajin duduk dapur bertungkus lumus siapkan agar-agar roti .. sampaikan dapur ma bersepah .. Ahahaha . Takde la bersepah , ayu nie pembersih tau , susun atur molep gitu masa pembikinan "agar agar roti" ini .. *macam puji diri sendiri pun ada* :D ..

Pestime u know buat agar agar roti , sebelum nie duk makan yang ma ayu buat jew takpun orang laen yang bagi tak jiran sebelah , jiran belakang rumah .. ahahah .. Kali nie buatan tangan sendiri ..*bangga kejap sambil buat muka comey* ehehe ..


Buat agar agar roti nie kejap gila ah !!! sumpah kejap !!! Tak caye ? try ah buat ..

Nak tengok kuih ayu buat ? Kejap ea ..


Camne ? comey tak kuih ayu buat ?? Comeyyyy kannnn .. :D


Walaupun tak comey tapi yang penting rasa kuih itu lagi penting dari rupa kuih itu kan .. 

Nak tahu adeq ayu cakap apa lepas dia makan kuih ayu buat nie ?? 
" Dah boleh kawen nie , dah pas jadi bini orang " ..*senyum sampai telinga *


Ok , nie baru percubaan pertama .. family dah rasa cuma sekarang ayu nak bagi si dia plak rasa , ada masa nanti nak buat ayu nak bagi dia makan .. :D


Awak ! Saya dah pas buat kuih .. Jom kawen !!!! . *gatallllll*


No comments:

Post a Comment