Monday, June 17, 2013

SEMESTER BARU .. SEMESTER ENAM ..

Assalamulaikum ..

Alhamdulillah , Syukurnya bila masih di beri peluang untuk merasai nikmat belajar .. Dekat setengah tahun ayu bercuti sakit , dalam masa cuti banyak suka duka di lalui .. Suka sebab dapat berjalan normal balek , boleh buat kerja walaupun tak boleh buat kerja berat .. Yang duka nya pula sebab terpaksa extend belajar , sedih sangat sebab terpaksa extend belajar sem panjang pulak .. banyak subjek yang terpaksa tinggal , bila tengok orang check result hati sedih sebab tak boleh tengok result sem lepas .. Tapi apa pun ayu tabah dengan ketentuan ini .. Mungkin ada hikmah yang sudah tertulis untuk ayu atas apa yang terjadi . 

Ayu dah mula sem baru minggu lepas , syukur sangat sebab boleh pergi kelas lagi , jumpa kekawan .. Wah , diorang masih seperti dulu .. Ada yang bertanya khabar , ia la kan sebab setengah tahun tak jumpa .

Terima kasih ya Allah sebab suatu masa dulu Engkau pernah bagi ayu kesenangan dan kemudahan walaupun seketika tapi alhamdulillah , nikmat itu masih ada walaupun bukan dari ayu .. Ayu ada orang tersayang yang sanggup bersusah payah untuk jaga ayu dan hantar ayu pergi dan balek kelas .. walaupun ayu tahu beratnya bila kita susahkan orang walhal dia tu orang tersayang kita .. Syukur sebab anugerah mu ya Allah .. Dia orang yang bertanggungjawab yang pernah ayu kenal , susah payah ayu nampak dalam dirinya .. Terima kasih sayang ..

Dah mula sem baru bukan ?? ok , sem nie ada subjek muzik .. Dengar kata ada kena menari bagai la .. Okay ! ayu tak boleh buat kerja berat dan pergerakan yang boleh memudaratkan kesihatan ayu , ma abah pun dah pesan , chienta hati pun dah bising bising pesan jangan buat pergerakan yang boleh mendatangkan kesakitan pada diri . Iye , ayu dengar nasihat kalian semua .. 

Terima kasih abah dengan ma sebab sanggup hantar ayu dari terengganu ke selangor .. Jauh perjalanan , kekadang terpikir .. kesian jugak kart ma abah sebab sanggup hantar anaknya jauh , berhabis duit semua ..InsyaAllah, ma abah .. Suatu hari nanti , ayu akan balas jasa ma abah ..

Di sini dulu tatapan nukilan ayu .. ada masa nanti ayu sambung lagi ..

Assalam ..

No comments:

Post a Comment