Friday, July 5, 2013

KAWAN ..

Assalamualaikum ..

Kawan ?? ok , semua kita anggap kawan kita tapi adakah dia kawan kita masa kita susah ? masa kita sakit ? masa kita keseorangan ? Ada ??? Tak ramai yang macam tu , percayalah !!! .

Ayu ada kawan baru , nama dia “ida” . Ayu tak tahu la macam mana boleh rapat cepat sangat dengan dia , serius macam tak sangka . kitaorang nie nama dah nak agak sama , lepastu perangai ada la sikit sikit sama , lagi satu apa yang kitaorang suka ker tak suka , ada la sikit sikit sama .. mungkin kebetulan kot semua nie .. biarlah … ehehe .

Time ayu eksiden haritu , dia takde skali dengan ayu . Tapi .. kitaorang contact melalui fone jew , nak kongsi cerita apa semua , semua melalui fone .. Boleh di katakana setiap hari jugak la kitaorang nie contact , dia selalu Tanya khabar , suruh makan ubat , lepastu suruh sembuh cepat dan balik selangor cepat cepat ..

Dialah kawan ayu sekarang nie .. ida , thanks sebab sudi anggap ayu kawan ida .. dan percayakan ayu selama kita kenal nie .. Dan anggap sebahagian dalam keluarga ida .. harap persahabatan ini kekal selama-lamanya ..

No comments:

Post a Comment