Thursday, August 29, 2013

DEMAM..



Assalamualaikum 

*gosok mata* .. Mak aii , dah jam 2 pagi kowt .. Gua ingatkan baru jam 12 tengah malam.. Ehehehe ..

Esok dah la ada perjumpaan dengan lec plus kelas uolss .. Tapi kan mata langsung tak rasa mengantuk..

Baeklah ..!! Berbalik pada tujuan asal sebab dan kenapa nak berblog malam nie .. Tangan mak jemah gatal uollss malam nie nak berjiwang ..Ahahah *geli ketiak*

Macam nie jemah jemah sekalian …

Sebenarnya kan.. Sebenarnya dan sebenarnya .. Dah macam lagu yuna la pulak…Tajuk entry nie gua tuju khas untuk SI DIA..

Macam nie citer dia …Sat sat nak betulkan posisi duduk.. *dengan muka ala ala poyo*..Ahahaha

Buat si cinta hati jantung limpa semua.. Ehehehe ..*gurau jew*

Gua memang risau kalau si dia demam, gua dah paham sangat perangai demam dia macam mana .. Kalau orang tak tahu macam mana keadaan dia memang korang akan pelik.. Eheheh…

Hanya gua sorang jew yang mengerti keadaan dan isi hatinya ..*dengan bangganya *.
Semalam gua paksa si dia pergi klinik sebab suhu badan dia tinggi sangat … Dengan muka tak bermaya dia pun termakan la pujuk gua .. *ayat sikit terus cair, sayang katanya ..

Untuk si dia…
semoga cepat sembuh … Saya sayang awak sesangat.. 

 

No comments:

Post a Comment