Friday, August 23, 2013

Hanya Kau ..

Assalamualaikum ..

Pepagi buta orang duk tidur , kau duk mengadap lappy lagi kan ayu .. *peace yaw *

Bila mata dah takmo lelap , pe lagi idea tengah menggatal dalam benak kepala hontak nie kan .. tai papa yang terkeluaq , kita sembur kart blog nie sehabis mungkin

Tajuk Hanya Kau .. Nak kata gempak , macam tak pun tapi bagi aku gempak ah jugak dari takde tajuk langsung wakakak .. Eh , suka hati ah , blog aku kan , kesah plak aku .. 

Hanya kau nie aku tuju kart seseorang yang aku sayang , yang bermakna dalam hidup ayu .. Gila ayat , aku ayu .. mana satu nak guna nie , takpe .. ikut keselesaan .. uhuhu ..apa yang terkeluar itu adalah unik ..

Hitung hari weii , tak lama dah nak jumpa buah hati kesayangan .. Gila tak gembira sebab dah 3 minggu tak jumpa .. rindu beb !! ..korang tak tahu perasaan rindu aku kart dia camne .. hari hari duk menatap gambar plus duk text .. Ini tak tipu , kalau hilang sekejap terus cari .. Dalam hati duk kata , mana dia nie .. ?? padahal baru sesaat hilang ..Itupun sebab buat kerja tapi disebabkan rindu yang menebal , mau tak gila meroyan .. :P

Sayang !!! Terima kasih sesangat sebab layan kerenah ayu nie .. sumpah nak nangis tahap gaban sebab sanggup layan kerenah mengada plus mengedik ..*just dengan dia jew okay * !!! .. Kalau gewdik dengan orang laen sumpah mati kutu , alamaknya gaduh tak cukup tanah la weeiii ..hewhew .. Sayang awak ketat ketat plus tak longgar longgar ..Ahahaha .. Ayat mesti taknak blaa kan..

Sampai tak sayang pasangan weii kalau hari hari duk ingat kita , duk nasihat kita macam mak ayah kita .. susah nak jumpa laki macam nie , nak nak plak yang sabar dengan kerenah kita .. Kompem tak lepas , sape amek dia mau makan parang dengan aku .. Ehehe .. Berani usik hak orang sangat !!! .. *muka marah* ..

Awak , sumpah ayu terharu sangat dengan sikap keprihatinan awak setiap hari . Dari kita kenal sampailah sekarang setiap masa awak ingatkan kita .. Rasa macam dikasihi , disayangi , dijaga , ditatang macam mak abah tatang ayu tau !! . Serius , sumpah dan rasa nak nangis bila dijaga dengan rapi .. Awak penganti ma abah bila ayu jauh nie .. 

Untuk awak tahu , dalam hati nie takde nama mana mana laki yang bertakhta tau .. takde , kosong untuk laki laen hanya awak sorang jew sayang ..mr h .. Only in my heart ..*hugs*

Saya harap awak boleh bimbing saya sampai syurga .. Awak boleh jadi lelaki yang terawal dan terakhir saya .. Yang boleh bimbing saya kejalan yang diredhai Allah ..Dan yang boleh lindung saya dari ancaman .. Awak , saya harap awak jaga hubungan kita nie ea .. Sebab saya nak jaga awak sampai akhir hayat kita .. Saya taknak dah orang laen selain awak .. Awak hero saya sampai bila bila selain abah saya ..

Terima kasih kerana cintai saya seadanya saya  .. dan hargai saya .. Saya akan jadi yang terbaek untuk awak ..

No comments:

Post a Comment