Tuesday, September 17, 2013

Buat Jejaka Dihatiku 
..
Assalamualaikum dan selamat malam ..

Bila tengah free moh ler kita hapdate bebanyak entry kan biar sakit mata korang nak baca aku punya entry kali nie .. ehehe .. Aku bukan apa , sesaje nak banyakkan aku punya koleksi nie haaa .. Nanti bila dah ada anak cucu cicit boleh la kasi tunjuk sikit sama diorang .. fikiran dah jauh melayang , gegatai semua hado nie haa .. Ahahaha .. *melalut tak tentu pasai*.

Sebenarnya dan sebenarnya kan Aku tengah study dengan chienta hati aku nie tapi disebabkan mata tengah mengantuk teruk , aku buat cecepat kerja aku sampai aku copy paste jew , kerja senang kata kan ..kuikuikui ..

Aku kesian tengok dia duk pepening buat FYP dia nie haa , aku dengan muka kesian kart dia , aku tolong ah dia mana yang patut kan .. biasala , dah baek plus rajin .. tak salah kan kalau kita tolong menolong .. *muka bangga* ..

Sayangku ..
Tolong jangan tension tension ea , buat rileks sudaa .. kalau awak nak saya tolong awak kan .. boleh jew , saya sudi tolong awak sampai awak taknak mintak saya tolong awak dah ..kahkahkah .. Saya dengan ikhlas tolong awak buat kerja awak tuh tau

Ok bye !! .


Saya sayang awak ..

No comments:

Post a Comment