Monday, November 25, 2013

AKU BAKAL GURU PRAKTIKAL TAHUN 2014 ...

Assalamualaikum ..

Jam dah 4 pagi ketika entry ini ditulis , dengan matanya tak nak pejam , dengan asgment yang tak pernah nak habis .. Bagi melegakan sedikit keserabutan otak fikiran aku nie yang asyik duk perah ayat nak tulis dalam asgment nie , aku hasilkan entry ini untuk tatapan korang … *yang nak muntah baca entry ini sila berambus cepat* ..
Korang mesti dah tahu sebab musabab aku nak tai apa kan … Haaaa , cemgini citernya ..

Kalau dihitung ditolak dibahagi , aku sebenarnya patut habis belajar akhir tahun nie tapi nak buat camne , awal tahun baru nie aku extend kan sebab musababnya korang cari balik entry aku sebelum nie .. malas nak bagitahu sebab takut aku emo terlebih .. *perasaan sebak*

Tahun depan dah nak jadi cikgu praktikal uolsss , macam tak caye jew .. Dalam kotak pikiran nie asyik duk maen benda cuak jew .. aku nie mampu ker nak kawal budak budak nanti ?? harap harap mampu la .. Sebenarnya perasaan tak sabar tuh ada la jugak , nak jugak dengar anak murid panggil CIKGU NURUL .. Ahahah ..

Harap tahun depan semuanya baek baek belake .. :D .. Sebenarnya cuak jugak la sebab tak tahu lagi kena praktikal kart sekolah mana , chienta hati suruh pilih sekolah dekat jew .. Ma abah plak tak kisah kart mana mana .. So , masih berkira kira tapi kalau boleh taknak jauh , nanti takde orang nak jaga .. Ehehe *macam budak kecil la pulaksss * ..


Semoga semasa praktikal , aku baek baek saje , takde sakit dan takde menyusahkan orang .. J

No comments:

Post a Comment