Monday, January 20, 2014

GENAP SETAHUN

Assalamualaikum ..

Walaweh , Terajin la pulak nak update blog kan petang petang macam nie .. Dah la cuaca dekat luar tengah panas nie , dapat cendol pun sedap nie ..Sejuk anak tekak .. J .

Berbalik pada entry yang bakal diutarakan dengan panjang lebar dan sangat memalaskan si pembaca .. Ehehe ..  

Alhamdulillah , syukur ya Allah atas apa yang engkau telah berikan kepada ku sehingga saat ini .. Aku bersyukur sebab masih diberi peluang untuk merasai nikmat dunia dan diberi kesihatan yang semakin baek .. 

Syukur ! Syukur ! Syukur ! ..

Harinie genap setahun peristiwa yang hampir meragut nyawa ayu dengan orang tersayang dan kawan ayu .. Peristiwa 20/1/2013 , kemalangan jalan raya .. Subhanallah , sehingga harinie masih terasa akan peristiwa tersebut . 

Betul kata orang , takdir allah tak siapa boleh halang .. Sekarang ayu makin sihat dan jalani kehidupan seperti biasa tetapi masih tidak dapat melakukan aktiviti yang lasak , sangat sedih dan terasa kehilangan. Hilang sesuatu yang dulu pernah dapat dan pernah buat tetapi sekarang semuanya sudah bertukar ..  Tetapi ayu tak pernah salahkan sesiapa apa yang terjadi , ayu anggap ini satu pengajaran untuk ayu .. Pengajaran supaya lebih berhati hati .. 

Syukur , keluarga dan chienta hati banyak bagi semangat dan berkorban untuk ayu

Salam sayang dari ayu untuk kalian .. Ayu sayang kalian semua , tanpa kalian ayu rasa ayu takkan bangkit seperti hari ini .


No comments:

Post a Comment