Tuesday, May 20, 2014



I MISS YOU 

Assalamualaikum ..

Ayu takde apa nak update .. Tujuan utama nak menaip sebab .. *tetiba sedih*

Sebenarnya ..

Ayu rindukan chienta hati .. 

My Sweetheart , I Miss U So Muchhhh !!!!!

Semoga jarak kita tak menghalang untuk kita saling mempercayai , saling merindui , saling mencintai , saling setia dan jujur. Semoga hubungan kita makin kuat dan sentiasa diredhai dan dilindungi .. 

Saya sayang awak sampai akhir nafas saya .. Nama awak sentiasa dalam hati saya .. Tiap hari saya ingat awak dan awak selalu muncul dalam mimpi saya .. Semoga kita kuat dan sabar harungi semua .. 



Awak pesan kat saya semoga jaga diri dan jangan tinggal solat .. Saya pun nak pesan jugak semoga jaga diri dan jangan lupa solat .. Amaran sampai bila bila walaupun nanti kita dah disatukan , jaga hati dan mata awak .. sentiasa ingat saya dalam doa awak .. 


No comments:

Post a Comment