Saturday, November 19, 2011

20.11.2011..

Salam..

Dah lama rasanya gua tak membebel..di kesempatan masa mata belum nak lelap lagi ni kan,gua nak bercerita sikit.Ok, sekarang nie gua sedang cuti semester dan gua akan cuba habiskan masa gua untuk mengupdate blog gua nie... Itu pun jika gua berkesempatan la..InsyaAllah..:)

Sudah lima hari gua bercuti semester..baru 3 hari berada kat kampung sudah merasa BUHSAN yang amat sangat sebab member semua belum cuti semester lagi..yang ada pun kat kampung yang sudah berkahwin, kerja ntah kat mana..masing-masing bawa haluan masing masing-masing lepas habis form 6...

Gua ada sorang member rapat..kami rapat sangat masa form 6..tapi sayang,dia dah berumah tangga...paham paham la kan lau dah berumah tangga..takkan nak keluar ikut sedap macam sebelum kahwin kan..plus dia dah ada anak..lagi la tak boleh.. Dulu kami rapat sangat,macam belangkas..tapi lepas abis exam..kitaowg dah jarang contact...lau contact pom tanya khabar...ada juga dia suh p melawat dia..tapi gua nie bukan nyew suka ngat keluar jalan jalan..lau rasa nak keluar,belum tentu dapat p jumpa dia pun..tapi insyaAllah,lau takde pape hal gua akan cuba pergi juga jumpa dia...rindu sangat kat dia..Lau aku tunggu dia datang jumpa aku,ntah bila la dapat kan.


Ok..Itu jew story gua pagi yang indah nie..takde yang menarik pun..huhu Bye.!

No comments:

Post a Comment