Thursday, November 24, 2011

Rindu..........

Salam sayang....

Hyeee...malam nie gua nak bermadah jiwang sikit...bila sorang sorang nie mudah sangat untuk gua merasa kesunyian..gua ambil kesempatan untuk berceloteh sikit kat blog kesayangan gua nie... malam nie gua nak ambil feel lebih sikit,maklum la kan bila berseorangan nie...macam macam boleh rasa kan...huhu

Gua nak bertanya sikit dengan korang...Apa itu maksud rindu bagi korang..?? Rindu itu lahir pabila kita menyanyangi seseorang yang penting dalam hidup kita kan..contohnya,family..member n kekasih hati... bila kita berjauhan dengan orang tersayang,terbitlah rindu dalam hati...

Malam ini gua nak meluahkan rasa rindu gua dekat si dia yang jauh dari gua...orang yang telah berjaya mencuri hati gua,orang yang selalu membuat hidup gua bahagia,orang yang penting dalam hidup gua....Gua rindu dekat Mr H a.k.a Hubby gua...hehehe...maklum la kami berlainan negeri...dia nun jauh d Selangor...gua plak Terengganu...lau si dia nak mai tempat gua,kena lah tempuh berjam jam...dalam 7 or 8 jam jugak la..jauh kan!!!...gua sendiri pun tak sanggup jalan jauh,tapi orang cakap jauh perjalanan luas pemandangan kan...bagi gua lau dah rindu,tak mungkin itu tak kan berlaku...lau dah sayang semua sanggup kan..?? tapi kena pikir jugak,lau berjalan tanpa duit..semua tak jalan...nak masuk toilet pun guna duit..nie apatah lagi tol,minyak kereta(lau lah berjalan pakai kereta)..semua tu dikira taw yang memerlukan duit...

Gua rindu si dia tapi gua perlu tahan dengan rindu ini..gua perlu sabar sebab lau nak jumpa pun bukan nyew dekat kan..bagi gua rindu nie mengajar gua untuk bersabar.... Lau la dia pun orang terengganu,dah lama gua ajak jumpa tapi si dia jauh...sob sob...sabar la nurul....

Gua rindu dengan layanan yang si dia berikan kat gua...orang cakap lau rindu tengok gambar boleh la hilang sikit rindu tu kan tapi bagi gua tengok gambar k tidak,rindu tu tetap rindu...

Ok lashhh,sampai sini jew gua nak nyatakan rindu gua dekat si dia...gua celoteh sampai sini jew...miss my mucukkk.!!! I Love You Mr H..

Bye.!!!

No comments:

Post a Comment