Monday, June 25, 2012

EXAM VS CUTI 



Hye ! Oppss , lupa nak bagi salam .. ASSALAMUALAIKUM !!!! 


Uisshh ! Gewdik gewdik manja kejap ... tangan gatal nak ketap ketup nie haa , amacam malam nie nak update apa yer ?? Tudiaaaa , EXAM VS CUTI .. Mana satu pilihan hati korang ?? Mesti cuti kan ?? Sebab cuti kita bersantai sepuas puasnya ... ehehehe .. Kalau exam pula mesti kena rejam sampai lebam biji mata sebab nak study kan .. Betul tak ?? :D


So far .. dalam kita nak cuti , kita mesti habiskan exam dulu walaupun berat nya hati nak study .. Korang jangan ingat nak cuti jew manjang ok !! ingat sikit exam tuh masa depan kita jugak .. tudiaa , sedapnya bagi tazkirah haa .. aishh, bukan senang aku nak bagi tazkirah nie ..*bajet ustazah la plak* ahahahaa .. 


Aku start exam 29/6/2012 bersamaan jumaat nie .. kih kih kih .. tepat jam 3.30 berlangsung di dewan utama *macam kad jemputan plak* ... tu baru adegan perang pertama aku untuk sem 3 nie .. Perang punya perang , lama gitu aku berperang kowt , korang apa tau ..!! Ahahaha ... Sape yang menang sape yang kalah , tunggu result keluar dulu ... Tapi last aku berperang di medan perang !! nie haaa, nak habaq mai sikit *ayat dah bercampur* huhu ..11/7/2012 bersamaan rabu .. lambat giler kowt nak habis exam , terpaksa la aku berkampung dekat hostel selama seminggu sebelum balik ke kampung halaman .. aishh !! sentap jugak la , sebab jarak exam tuh lama sangat , puas menunggu tau !!! semangat yang berkobar- kobar nak balik kampung melebihi isi padu semangat nak exam ..kau tahu ?? !! tak kan ... kuikuikui...


Dah la, sampai sini jew la aku buat drama pendek ..malas nak taip skrip pepanjang ..nanti bulat bulat plak mata korang nak baca .. ahahahah ..chow dulu guys !!! 




#Selamat Membaca Entry Tak Seberapa ..

No comments:

Post a Comment