Saturday, June 30, 2012

I KNOW BUT DO NOT KNOW 

Assalamualaikum ... !!!! 

Tinggal seminggu jew lagi aku duduk hostel nie .. Lepas nie nak balik kampung ..Horeyy!!! Dapat jumpa ma dengan abah .. adik adik semua .. Rindu sangat kat MEREKA .. Malam nie gua sesorang kart hostel sebab roomate gua balik kampung *cuak giler duk sorang* .. Bila duduk sesorang nie mesti cepat sangat terasa perasaan nie kan , rasa takut..rasa sedih ..Eh , sedih ?? Ermm .. Sedih dalam hati tapi luaran biarlah nampak hepy , biarlah gua sorang merasa ... Malas nak libatkan orang lain .. Huhu ..

I KNOW BUT DO NOT KNOW ??? Apa maksud nya ..?? Aku tahu apa yang sebenarnya .. Kenapa dengan 2 Julai ?? Aku ada terbaca tweet hubby dengan member dia , kenapa dia taknak wujudkan 2 Julai ?? Sebab 2 Julai tuh besday Ex Dia .. Dari mana aku dapat tahu itu tak penting .. tapi aku nak sampaikan nie , tak perlu ingat benda yang dah lepas .. yang penting jaga yang masih ada sekarang nie .. 

Aku tak mengharapkan orang sayang aku dalam terpaksa .. sebab aku tahu hati orang lain lain .. yang penting kalau nak sayang biarlah ikhlas dan jangan nak bandingkan aku dengan orang lain .. dan jangan sebut pasal ex atau pompuan depan aku , hati perempuan sangat sensitif .. sekali teraniaya berkali kali terasa pedihnya ... dah dalam masa yang sama jugak , hati perempuan mudah cair .. 

Malas nak taip pepanjang , paham sendiri apa yang cuba aku sampaikan ... Tolong jangan buat aku kecewa ..

I LOVE U MORE MUCH DEAR MR H ... 

No comments:

Post a Comment