Wednesday, July 11, 2012

CUTI SEM BERMULA ...

Assalamualaikum .
.
HAPPY dalam KESEDIHAN ah beb !! HAPPY nak balik kampung tapi SEDIH nak berjauhan dengan Mr Hubby .. Huhu . 3 Minggu cuti sem gua kali nie , dan gua akan sambut pertama ramadhan kat kampung , best giler kowt ! ahahaha ..


Gua last paper 11/7/2012 bermakna perjuangan gua untuk sem 3 dah tamat sebaik sahaja paper terakhir selesai .. sem 3 nie sem pendek, tuh yang rasa sekejap jew ..huhu .. rasa tak puas lagi nak belajar dah kena cuti balik ..inilah hidup seorang student kan .. Apa pun gua harap pointer sem 3 nie lebih baik dari sem sebelum nie , hope dapat naikkan pointer lagi .. 


Hari nie , 12/7/2012 gua dah start cuti .. perasaan nie bercampur baur kowt , mana taknya .. tak sabar nak fly balik kampung , dalam tak sabar tuh sedih kowt sebab nak berjauhan dengan Mr Hubby lama giler .. 3 minggu tuh lama tau ! Itulah adat orang bercinta , tapi pelajaran jangan terabai plak .. huhuhu . 


Hari nie gua bangun awal giler walaupun tidur agak lewat jugak , dalam pukul 5.30 pagi baru gua tidur . Itu pun puas pusing kiri pusing kanan untuk lelapkan mata tapi taknak lelap jugak .. gua tidur lambat sebab kemaskan hostel sebab gua punya kontrak setahun hostel dah tamat .. so terpaksa la angkut semua barang balik rumah .. sob sob sob , cepatnya dah setahun .. bermakna setahun sudah la gua kat UNISEL nie ..


Bangun awal sebab nak pulangkan kunci kat JANA NIAGA dan bagi barang kat Mr Hubby .. Sambil jalan nak pergi kafe tuh rasa lambat jew , bersiap nak turun jumpa Mr Hubby pun rasa lambat jugak siap .. Gua tanya la kat roomate gua , kenapa gua lambat sangat rasa bersiap hari nie , roomate gua pun cakap tak tahu .. Gua sendiri rasa pelik dengan diri ini ..huhuhu ... Maybe nak lambatkan masa kowt , kah kah kah .. *tipu jew la* .. Sampai kat kafe , Mr Hubby dengan Mior tengah makan , so Mr Hubby suruh gua pulangkan kunci dulu sementara tunggu dia siap makan .. Sampai jew gua kat JANA NIAGA tuh , terus isi borang keluar ,dah settle semua gua pergi balik kat hubby ..Masa tengah jalan tuh sebak jew , tapi gua tahan jew sebab gua nak tunjuk gua nie kuat tapi dalam hati hanya ALLAH S.W.T jew yang tahu perasaan dalam hati gua nie .. Masa gua nak jalan masuk hostel , gua tengok endah tak endah jew dia sebab gua taknak nangis depan dia , malu kowt kalau tetiba air mata nie jatuh depan dia .. Kih kih kih ..Kang tak pasal jadi sesi pujuk memujuk plak kan nanti , drama air mata satg kan ... :P 


Masa kat hostel nangis gila gila kau , sampaikan basah baju yang pakai .. Kah kah kah *malunya* !!! .. Sekarang nie gua sesorang kat hostel sementara tunggu malam untuk di ambil oleh makcik gua , sebab sem nie Mr Hubby tak dapat hantar gua kart rumah makcik .. So, terpaksa la gua paksa makcik gua datang ambil ..huhu .. Kesian kat Mr Hubby sebab terpaksa balik naik KTM .. ..


Untukmu Mr Hubby ,
Jangan nakal tau kat sini , kita berjauhan selama 3 minggu .. Lama kowt tapi pejam celik pejam celik mesti kejap jew kan *sedapkan hati sendiri* .. I takkan lupa kan u walaupun kita jauh , u sentiasa ada dalam hati i ..setiap saat .. I jaga hubungan kita elok elok .. sentiasa ingat i tau .. ehehhe .. I sayang u sangat sangat dear , thanks jugak sebab 3 bulan u tunggu i kat sini dan selalu care kat i .. :-) ..


3 minggu dari sekarang kita berjumpa lagi .. Menghitung hari ....

#love u mr hubby .. Akan ku merinduimu ... Muaahh



No comments:

Post a Comment