Sunday, July 15, 2012

PART 1 ~ DIRI MU BEGITU BERHARGA ..



Assalamualaikum w.b.t 

Hari nie genap 4 hari ayu berjauhan dengan mr hubby .hye sayang , rindu ayu tak ?? ehehe . Kerinduan pada dirinya mula membuak buak sampaikan nak habiskan cepat cuti 3 minggu tuh . :) . 


Betullah cakap orang tua dulu dulu , masa muda nie darah tengah manis lagi kan . nak berjauhan pun tak sanggup , nak buat itu ini semua tak kena . sebab pikiran nie asyik dok teringat jew kat buah hati .. ehehe *gelak sorang sorang* . 

Andainya dirimu baca entry ini , ini adalah luahan dari dalam diri ayu sendiri tanpa ada tipu helah .. Kesekian kalinya , ayu bersyukur sebab di pertemukan dengan awak .. Mr Hubby ..


Terima kasih awak ... 


Sebab buat diri ayu selalu tersenyum ... awak la tempat untuk ayu mengadu bila sakit ,  awak la tempat untuk ayu shopping  bila duit tebal dalam poket ,  awak la tempat untuk ayu  nak bertekak bila bosan  , awak la tempat untuk  ayu  menangis  bila ada masalah dengan kawan kawan atau sebaliknya* pinjam bahu jap nak nangis la taip entry nie *, awak la tempat untuk  ayu ajak jalan jalan , awak la segala galanya bagi ayu sebab awak sentiasa ada dalam hati ayu , sebab awak kawan ayu , awak la sahabat ayu , awak la pakwe ayu , awak la BAKAL suami ayu dan awak la pengubat duka lara ayu setiap masa .Sebab awak selalu ada untuk ayu . Thanks dear , dirimu begitu berharga bagiku .


Terima kasih sayang ..


Sekarang sudah 9 bulan kita bersama sebagai pasangan kekasih , rasa baru semalam ayu kenal dengan awak  tapi ternyata itulah kenyataannya . Terima kasih sebab awak terbuka hati  jadikan ayu sebagai pasangan awak . Ayu rasa bertuah , beruntung sangat bahagia sangat bila awak lafazkan cinta ketika dulu . Masih segar di ingatan ayu macam mana kita mula mula kenal dulu , dua dua malu malu tapi hakikatnya hanya tuhan saja yang tahu perasaan ketika itu . Allah s.w.t temukan ayu dengan awak sewaktu diri masing masing sedang kesepian tanpa cinta , ok itu pasti . Kita yang merancang tapi Allah s.w.t yang tentukan semua itu , dan sekarang sudah terbukti cinta kita masih kekal abadi . Semoga jodoh itu milik kita sampai bila bila dan ayu berjanji dengan diri ayu dan awak yang ayu akan berusaha untuk mempertahankan hubungan ini sambil akhir hayat . Tiada siapa yang boleh rosakkan hubungan kita . Ayu nak awak juga janji dengan diri awak dan ayu yang awak akan jaga hubungan nie baik baik juga . 


Awak ..


Untuk mu sayang , tak pernah sesaat diri ini jemu dengan diri mu walaupun kita boleh dikatakan tiap hari jumpa , mesej dan seumpamanya . Dalam diri ayu sentiasa ada awak , awak la yang ayu ada sekarang selain family . Awak la yang terawal dan terakhir bagi ayu .INSYAALLAH . 


Seketika ..


Awak cakap awak demam , ayu terus risau . walaupun awak sekarang ada dengan family awak tapi ayu rasa ayu patut risau risau dan risau sebab awak jew yang ayu ada sebab awak begitu bernilai dalam diri ayu sebab awak pengubat untuk ayu sebab awak pemberi semangat untuk ayu , kalau awak takde ayu takde semangat nak buat itu ini , tanpa khabar berita dari awak walaupun 5 minit kita baru mesej ayu dah risau kat awak . Ayu rasa ingin setiap saat kita berhubung walaupun orang cakap lama lama akan bosan tapi bagi ayu itu perlu sebab kita tahu keadaan si dia tersayang . Awak jangan selalu sakit tau , ayu risau tengok awak . Awak janji dengan ayu yang awak selalu makan ubat bila sakit ea .. Ayu taknak awak sakit , ayu nak awak sihat sihat jew . Sebab kalau awak sakit nanti sape nak jaga ayu , ayu tahu walaupun ayu umur jew dah matang tapi rasa macam budak budak lagi , selalu nak perhatian dari awak . Ayu suka sangat bila awak care kat ayu , ayu rasa diri ayu di hargai , di manja dan di jaga rapi oleh awak tau tau .



Awak , kalau ayu ada buat awak sakit hati dekat awak kan kan ayu mintak maaf tau !! sebab ayu tak perasan kalau ayu ada buat salah , kadang kadang ayu leka dengan dunia . Awak , kalau awak nak tahu ayu sekali pun taknak buat awak sakit hati dengan ayu tau tapi ayu sedar ayu manusia biasa . ayu ada kekurangan diri ayu sendiri . Awak pernah cakap ayu budak nakal kan ?? sebenarnya awak , kalau awak nak tahu kan itu la ayu yang sebenar yang awak tengok . Ayu bukan buat buat tapi kan awak senakal ayu kat awak , ayu dengar cakap awak , kalau awak cakap jangan buat so ayu tak buat pun . 



Awak satu jew ayu nak awak tahu . ayu tak suka awak bandingkan ayu dengan perempuan lain . ayu tahu diri ayu tak cantik tapi ayu nak awak cinta ayu seikhlasan dari dalam diri awak untuk terima ayu . Ayu perempuan kampung , serba serbi ayu budak kampung bukan budak bandar seperti perempuan kat luar sana . 



Awak nak tahu sebenarnya ayu jeles sangat tengok awak berbalas tweet dengan perempuan lain , ayu tengok awak hepy . Ayu pernah cakap kat diri ayu , ayu nie siapa kat awak ?? Tapi ayu tahu awak  takkan duakan ayu sama sekali , ayu tahu awak seorang lelaki yang setia . Ayu beruntung sangat sebab dapat awak . So , ayu taknak la pikir negatif kat awak , ayu pikir positif jew kat awak .ok awak .. sayang awak sebab awak selalu paham ayu , sekarang nie ayu dah makin matang tapi kekadang rasa tak matang , kekadang awak pun cakap ayu tak matang ..eeii , geram jugak la time awak cakap tuh tapi saya tahu , awak selalu melawak .. dalam melawak awak pun , ayu tahu awak serius .. Itu yang ayu bangga dengan awak sebab didik ayu kejalan yang betul . Thanks So much dear !!!


Bila hati sama sama cemburu , apa akan jadi ??



Awak ! Awak ! Awak !! ayu tahu awak pun ada perasaan cemburu jugak kan dalam diri tu tapi awak kental saje tak tunjuk , ayu jew yang lebih lebih cemburu kat awak kan .. ayu tahu awak lelaki , ego awak mesti la tinggi kan . walaupun awak pernah cakap tak cemburu tapi ayu tahu dalam diri awak cemburu . Ayu suka sangat sebab orang cakap CEMBURU TANDANYA SAYANG ..betul tak ?? ehehe ..  wajarlah kalau pasangan bercinta ada sifat cemburu sebab cemburu itu penguat lagi hubungan kita .



ok la , sudah maghrib .. nanti ayu sambung lagi next entry .. banyak banyak kan nanti tak best plak baca ..


Awak ! Ayu sayang awak sangat Mr H_A!!!! 








No comments:

Post a Comment