Friday, November 16, 2012

1 TAHUN 1 BULAN.

Assalamualaikum and yo yo what's up ..

What so lah ? selalu stuck kalau nak mulakan entri baru kan .. sebab tu fail karangan bahasa melayu time sekolah dulu. Ok , nampak beno nipunya kan .. Eheheh .. Time terukirnya entri ini , semua makhluk sedang sibuk dengan dunia masing masing .

Aku hanya insan yang lemah , aku perlukan bimbingan dan dorongan untuk aku tidak sesat dalam dunia kini . Aku seorang perempuan yang masih mencari cari kehidupan yang sebenar , aku hanya wanita yang perlukan sang pencinta. 

Buat sang pria ,

Jangan kau lukai hati seorang yang bernama PEREMPUAN kerana dia adalah insan yang lemah.

Wahh , berjela jela sudah ayu melalut kan .. Ok ok , untuk kalian semua yang sudi baca entri ayu malam nie , terima kasih daun keladi ayu ucapkan sebab sudi luangkan masa korang dengan entri terbaru ayu ..

Alhamdulillah , Syukur Ya Allah ..
Hubungan ayu dengan Mr H dah melepasi setahun .. Family ayu pun dah tahu akan hubungan ayu dengan si dia dan ayu pun dah jumpa mak ayah Mr H cuma Mr H jew belum jumpa parents ayu , InsyaAllah kalau di panjangkan umur , jodoh akan di pertemukan juga ..

Selama perkenalan ayu dengan Mr H  setahun lebih nie , so far hubungan kami selangkah demi selangkah ayu rasa bahagia dan ayu rasa di lindungi dan di sayangi ..Itu perasaan ayu rasa lah tapi kalau bukan kita hanya berserah pada yang berkuasa . 

Kadang-kadang perasaan ini selalu keliru sebab ? sebab? sebab kita masih di awal perkenalan dan masih dalam proses mengenal hati budi masing masing .. 

Perhubungan yang kekal lama mestilah berlandaskan dengan kejujuran , betul tak ?? Alhamdulillah , setakat ini ayu rasa dia masih jujur dengan ayu dan ayu plak sebaliknya .. semoga kejujuran mu itu sentiasa berpanjangan yer wahai sang jejaka hati .. 

Tipulah ! Tipulahhh ! Tipulahhh ! kalau ayu rasa tak cemburu kan ??? Tiada perempuan yang tak cemburu andai orang yang disayang , cinta itu buat sesuatu yang mendatangkan cemburu kat ayu kan .. Ayu cemburu tapi ayu selalu pendam apa yang ayu tak puas hati sebab ? sebab ayu takut boleh merosakkan hubungan ayu .. So , buat si jantung hati kalau dah baca baca part nie .. mohon jangan buat ayu cemburu tau ! 

Ayu tidak pandang pada kekacakkan , kehenseman awak untuk ayu mendekati dan tawan hati awak untuk bersama sampai bila bila dan tidak juga pandang pada kekayaan tapi cukuplah bagi ayu yang awak sekadar menjaga rukun iman dan rukun islam . Yang memiliki ilmu dunia dan akhirat yang mana boleh membimbing saya ke arah yang lebih baik . dan juga boleh menjadi imam buat ayu dan keluarga .

Ayu berharap sangat kita sama-sama menjaga hubungan ini sampai lah sebuah "MASJID" itu terbina. Dan Ayu akan tunggu awak sampai bila bila .. Ayu akan  ingat kata kata awak tuh menjadi kenyataan dan bukan hanya kata kata yang kosong yang terlahir dari mulut awak tuh .. Ayu taknak kata kata manis tuh menjadi sebuah kata kata yang boleh buat ayu benci .

Buat jantung hati ..
Terima kasih sebab selama setahun lebih perkenalan kita nie awak masih stay dengan ayu dan sanggup layan kerenah ayu yang mana boleh buat awak serabut .. ehehehe .. Ala , kalau ayu nakal pun dengan awak sorang jew .. Dan awak , terima kasih juga sebab sudi didik ayu sikit demi sikit dan sanggup jaga ayu yang jauh dengan family .. Awak , dalam hati ayu hanya awak sorang jew dan ayu tak sanggup kehilangan awak .. cukuplah hubungan ayu sebelum nie terputus tengah jalan dan ayu berharap sangat yang hubungan kita nie sampai ke jinjang pelamin .. 

Love, Sayangmu .

No comments:

Post a Comment