Thursday, February 28, 2013

RINDU SI DIA 

Assalamualaikum ..

Dah lama rasa ayu menyepi dengan entry baru kan . Akibat kekangan masa dan sebab sebab tertentu ayu tidak berkesempatan untuk melakar entry baru . 

Cerita bermula .

Sudah sebulan lebih ayu berkampung di rumah tanpa melakukan apa apa kerja , kerja ayu kat rumah rehatkan badan secukupnya .. Sekalipun ayu buat kerja , ayu buat kerja ringan ringan jew , ayu tak berani nak buat kerja berat berat sebab nanti boleh effect kat diri ayu . Siapa yang baca entry ayu sebelum nie , dia tahu la sebabnya .. 

Ayu rindukan chienta hati nun jauh di sana , berjumpa pun seminggu jew lepas tu ayu terlibat dalam kemalangan . Takpe , ayu redha dengan apa yang berlaku , mungkin ada hikmah di sebalik kejadian . 

Sem nie dah sem 5 dan akhir tahun nie ayu habis belajar tapi di sebabkan ayu extend sem nie terpaksa lah panjangkan lagi masa untuk habiskan belajar *nangis* . Bersabarlah wahai hati *pujuk diri sendiri* . Semua tu sudah tertulis , so untuk menghalangnya ayu tak mampu .. Ayu lalui dengan penuh sabar dan tabah dengan dugaan ini .

Ayu sebenarnya rindu nak jumpa dia , nak makan sesama , nak buat kerja sesama , macam macam la .. Terlalu banyak kenangan bersama , bila berjauhan terasa kelainan sebab terlalu rindukan saat itu . Harap nanti bila dah sembuh dapat buat kerja sesama lagi .. 

Yang paling sedih lagi bila bulan nie (bulan 3) , tarikh yang ayu tunggu .. Besday ayu , baru nak sambut sesama dengan chienta hati tapi tidak kesampaian sebab ayu bercuti kart kampung .. Sedihnya .. Sebaik baik perancangan , perancangan Allah lebih bermakna . 

Buat si dia .
Ayu rindukan awak sesangat , tak pernah lagi sejak kita couple kita terpaksa berjuahan lelama . Tapi kali ini kita di uji untuk berjauhan , semoga awak di sana baek baek saja dan tidak selalu jatuh sakit . Saya hanya mampu kirimkan doa untuk awak . Selalu ingat saya walau di mana awak berada . Ayu sayangkan awak sesangat . Semoga hubungan kita kekal selamanya .. Aminn ..

Love u !!!!!!!!!!






No comments:

Post a Comment