Wednesday, March 26, 2014


HADIAH YANG PALING BERNILAI

Assalamualaikum

*lap keyboard* .. Dah lama tak menaip , tangan pun dah terketar-ketar .. Poyo sangat !!!
Disebabkan mood nak buat asgment takde , moh le kita publish satu tajuk malam nie .. TerRAJIN pulak .. :D .. Mungkin entry nie agak panjang sikit , kalau sudi baca boleh teruskan membaca , kalau dah tak sudi nak habiskan boleh tutup tab dan off laptop .. Sekian . J

Al-kisahnya ..

Sekarang nie masih bulan 3 dan dimana bulan ayu dilahirkan Masih menikmati sisa-sisa bulan 3 sebelum melangkah masuk bulan 4 .. Sekarang umur dah bertambah tapi perangai still masih kebudakan , puas dah nak jadi tak kebudakan tapi tak boleh .. Kesian la sape kena layan peragai budak-budak ayu nie .. :P ..

Baru-baru nie dapat hadiah besday dengan chienta hati ..  Shuke !!! Biarlah orang nak cakap ala apa la sangat hadiah macam tuh .. Yang penting ayu rasa bertuah sebab itu pemberian dari orang yang ayu sayang , yang ayu cinta , yang ayu kasih .. Ayu tak kisah apa orang nak cakap , nak mengata kea pa .. Sebab ayu hargai pemberian chienta hati

Hadiah yang paling ayu sayang sekarang , kalau jatuh je bagai nyawa melayang layang .. Pemberian yang paling ternilai bagi ayu ..


Taraaa !!!!!  Hadiah besday




Rasa tak percaya pulak dapat hadiah sebesar ini  Hajat dihati nak kumpul duet nak beli fone baru tapi chienta hati dah bagi dulu , maka secara tak langsung duet tuh simpan dalam tabung nak kawen .. Ehehe ..

Wahai kekasih hati .

Terima kasih untuk hadiah ini , saya hargai pemberian awak nie .. Saya akan jaga hadiah nie macam saya jaga awak .. Terima kasih sebab layan saya , sayang saya sepenuh hati awak .. Terima kasih sebab awak sudi tahan dengan kerenah saya sepanjang masa kita kenal .. Terima kasih sebab awak banyak bantu saya , selalu ada time susah senang .. Saya sayang awak ..
Walaupun usia hubungan kita dah capai tahun+++ tapi kasih sayang saya untuk awak semakin bertambah .. Semoga hubungan kita nie kekal sampai akhir hayat dan sah .. 

TERIMA KASIH 
I LOVE U MR H 



No comments:

Post a Comment