Sunday, November 16, 2014

TAHNIAH BAKAL IMAMKU .

Assalamualaikum ..

Malam nie tuan tanah nak hasilkan satu entry untuk si kekasih hati .

Awak , entry nie khas untuk awak ..

Tahniah buah hati pengarang jantung sebab dah konvo setelah berpenat lelah 3 tahun lebih .. Usaha awak untuk ada degree dah berhasil .. Dulu masa belajar awak selalu mengadu kat saya yang awak nak stop belajar sebab belajar degree nie susah dan sekarang awak dah buktikan yang awak mampu habiskan degree awak .. Tahniah !!!

Lepasnie kejar cita cita awak ea , saya kat belakang akan selalu sokong apa yang awak buat .. Saya nak terima kasih kat awak sebab selama kita kenal nie , walaupun kita nie orang panggil cinta kampus saya tak kisah sebab sape kata bercinta waktu belajar tak boleh habiskan belajar tuh sepenuhnya ..Sebenarnya , bercinta time belajarlah buat rasa bersungguh-sungguh sebab taknak malu kalau pointer rendah .. Ehehe ..

Nak cakap nie , tahun depan datang konvo saya sebagai suami saya ea bukan boyfriend atau tunang ... Amin !!! J


Saya sayang awakkkkk macam saya sayang keluarga saya ..

No comments:

Post a Comment