Tuesday, July 3, 2012

IMPIAN HANYA TINGGAL KENANGAN ...


Assalamualaikum ...


Malam Nie Jari Jemari Ingin Menari Nari Rancak Di Atas Keyboard , Wah Sungguh Rancak .. Walaupun Idea Macam Biul Sikit Tapi Nekad Dengan Usaha Yang Tinggi Untuk Mengukirkan Satu Entry Malam Nie .. 



Korang Pernah Ada Impian Tak ?? Mesti Korang Ada Impian Kan , Betul Tak ?? Macam Macam Impian Yang Kita Impikan Tetapi Tak Semua Impian Menjadi Kenyataan .. Betul Tak ?? 




Gua Ada Impian Tapi Impian Gua Hanya Tinggal Kenangan .. Sebab Apa Yang Gua Impikan Sudah Berlalu Beberapa Bulan Lalu .. Sadiss Kan Ayat Gua .. Kah Kah Kah .. Saje Nak Buat Gimik Kat Korang ..Berbalik Pada Cerita Asal , Korang Mesti Nak Tahu Apa Impian Gua Kan Tapi Mesti Korang Fikir Impian Gua Nie Ntah Pape La Tapi Bagi Gua Tak Kira La Impian Tu Masuk Akal K Tak Masuk Akal K Tapi Yang Penting Impian Akan Menjadi Sesuatu Yang Istimewa Kalau Betul Betul Kita Hargainya .. Serius , Percayalah Cakap Gua ... 


Impian Gua Adalah Nak Sambut Besday Dengan Mr Hubby Tak Kesampaian Tahun Nie .. Dah La First Sambut Dengan Dia Tapi Gua Tidak Berkesempatan .. Maybe , Bukan Rezeki Gua Untuk Celebrate Kowt ..Kowt La ..Huhu Sedih Sangat Bila Tak Dapat Sambut ... 




Gua Cemburu Sangat Bila Tengok BF Orang Lain Sambut Besday GF Dia ..Serius , Gua Cemburu Sangat .. Tak Kisah La Celebrate Macam Mana Pun Yang Penting Gua Ada Kenangan .. Kita Celebrate Besday Setahun Sekali , So Mesti Nak Ada Sesuatu Yang Special Kan .. Gua Tak Pernah Dapat Macam Nie , Jujur Gua Tak Tipu .. Teringin Sekali Nak Orang Yang Kita Sayang Buat Camni .. 




Walaupun Dia Wish Besday Kart Gua Sampai 3 Kali Siap Nyanyi Depan Skype Semua Tapi Gua Rasa Masih Tak Mencukupi Lagi , Tamak Kan Gua .. Bukan Tamak Tapi Gua Rasa Macam Kekurangan La Sikit .. Gua Mana Dapat Sesuatu Yang Specail Untuk Di Kenang Masa Besday Gua ..Sebab Gua Tahu Time Besday Gua Si Dia Tak Cukup Bajet Nak Belikan Hadiah Untuk Gua Dan Gua Paham Akan Itu .. Gua Takde La Nak Memaksa Untuk Belikan Gua Hadiah .. Malas Nak Tekan Kan Bebanan Untuk Si Dia .. Yang Penting Gua Tahu Dia Nak Beri Yang Terbaik Untuk Gua ..




Gua Celebrate Dengan Rakan Kelas Itu Pun Gua Tak Tahu Gua Terkena Tapi Si Dia Seminggu Awal Dah Tahu Plan Budak Kelas Gua ..Gua Dapat Tahu Pun Lepas Gua Di PRANK Oleh Budak Kelas .. Tapi Sayangnya Sebab Dia Dah Tahu Tapi Tak Join Sekali .. So , Nak Buat Macam Mana Benda Dah Lepas , Nak Ungkit Pun Tiada Guna .. So Tunggu La Next Besday .. Itu Pun Kalau Masih Di Beri Kesempatan Untuk Hidup Di Dunia Ini .. Sebab Ajal , Maut , Jodoh Pertemuan Itu Bukan Kita Tentukan Sebaliknya Allah S.W.T Yang Tentukan ...




Murahnya Air Mata Gua Saat Ukirkan Lakaran Yang Tak Seberapa Ini .. Untuk Si Dia , Sekiranya U Read This Entry ,I'm So Sorry About This .. Walaupun U Tak Buat Macam Orang Lain Buat Tapi I Tahu U Sebenarnya Seorang Yang Romantik Lebih Dari Orang Lain .. I Love U So Much Dear .... I Akan Jaga U Sampai Akhir Hayat .. Trust Me , Dalam Hati Ini Tiada Siapa Melainkan U Dan Family Kita .. U Only In My Heart Dear ..




Thanks For Read My Story Today .. Yang Baik Datang Nya Dari Allah S.W.T Dan Yang Buruk Datang Dari Diri Ku Sendiri .. Kalau Ada Kekurangan Dan Terasa Hati .. Jangan La Simpan Lama Lama Sebab Nanti Akan Makan Diri Kita Sendiri ... 

No comments:

Post a Comment