Thursday, August 2, 2012

HATIKU SEDIH ATAU GEMBIRA ??



Assalamualaikum ...




Ya Allah , Apakah ini ujian bagiku ?? susah nak ungkapkan dengan kata kata ..luahan demi luahan untuk menyedapkan hati sendiri walaupun hati ini sakit untuk menelan . Yes ! Aku terima sebagai nasihat dan ujian dari mu .. Allah takkan menguji hambanya tanpa sebab , betul kan ??




Perhubungan...


Tak sah kalau dalam hubungan tak gaduh ? macam tak sweet kan .. ahahaha .. Dalam hubungan pun ada salah paham jugak kan dan terus tak bertegur . Ok takpe , sabar .. Tapi diri ini merana , sape mau jawab ??? 




Baru rasa gembira tak sabar nak balik ke sana tapi harapan macam nampak hancur jew .. Apa yang perlu aku buat ?? batalkan niat tak balik kesana atau balik ?? perlu jaga hati orang lain untuk tak panjang kan cerita .. hati sendiri yang merana tanggung sesorang .. Dalam dilema untuk buat keputusan ... Tak sabar nak jumpa dengan buah hati kat sana dengan anak anak , nak berbuka sama sama kot la ramadhan tahun depan tak jumpa lagi sape tahu kan ... sedih kena jaga perasaan orang .. Apa mau buat !! Help me derr !!!!




TENSION !!!!! 


HARAPAN HANCUR BERKECAI !!!


Maaf andai tersalah kata atau terguris hati , takde niat untuk sakitkan hati .. 



No comments:

Post a Comment